2014. február 6., csütörtök

Fordulat

 A temető  után Chrissel sokáig beszélgettünk ,ő volt akkor az én őrangyalom ,bár tudtam ,hogy Ő is vigyáz rám...
 
 
Két héttel azután ,hogy Chris és én megismerkedtünk ,történt valami ami sok mindent megváltoztatott.Csak egy éles villanásra emlékszem és márcsak egy idegen fiú arcára. Ezután elájultam ,másnap talán délután volt mikor felébredtem. Fehérre mázolt falak vettek körül és az ágy lábánál  két fiú. Akkor láttam Őt,biztosan Ő volt az ,de ő már meghalt. Riadtan ültem fel, beszélni akartam vele elmondani mennyire szeretem,de mire a szemeim teljesen nyitottak lettek márcsak egy fiú volt ,Ő eltünt.Az idegen fiú megérezhette ,hogy megmozdultam mert arcát amin szemei zárva voltak felém emelte így bele tudtam nézni zöldes sárga szemeibe.
-Annyira sajnálom!-fakadt ki.-n nem vettelek észre és...sajnálom.-az arcán láttam ,az aggodalmat ,ez megijesztetett.
-Mi..mi történt? -olyan furcsa volt a hangom, észre vettem ,hogy remegek.
-Sajnálom.-mást nem mondott-Ígérem ,hogy melleted maradok.Akkor még nem értettem mi történt , később egy orvos közölte velem ,hogy a balesetben annyira összetört a lábamba a csont ,hogy kénytelenek voltak eltávolitani, mind két lábam. Hisztérikusan sírtam ,nem értettem miért történt velem mindez. A fiú aki elütőtt a motorjával mind végig velem maradt szó nélkül türte ,hogy elmondjam mindennek, és miután Benji és Chriss is tudomást szereztek a dologról Prince halálát kívánták ,de ő csak türte és válalta a következményeket.Egyre több időt voltunk együtt sosem hagyott magamra, este addig volt velem amig el nem aludtam, reggel pedig mikor felkeltem már ott volt.Kezdtem megkedvelni ahogy egyre többet beszélgettünk,bár igen szótlan volt ,de ha szükségem volt bármire ,anélkül ,hogy szóltam volna tudta és sokszor meglepett ajándékokkal.
 
 
 Valamit elveszítettem ,de úgyanakkor nyertem egy barátot
    

2 megjegyzés:

  1. Most kerek uj reszt!*-*nagypn szuper lett;)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi tudom rég nem irtam de készülődik a következő rész hidd el okkal nem írtam

    VálaszTörlés