2014. január 26., vasárnap

Ígéret

         Nem hitte ,hogy tényleg ő az ,de  a szemei nem hazudtak....
 
 
Az öccse vagyok. A mondatot újra és újra végig pörgettem a fejembe.Nem tudtam mit mondjak. Megjelent előttem az Ő arca. Könnyek gyűltek hirtelen az emlék hatására a szemembe. Láttam ,hogy a velem szemben lévő fiú megijed.
-Jól vagy?Fáj valamid?- a hangja is hasonlított az övéhez . Újabb emlékek és újabb könnycseppek.
- A szívem.- kezemet a fájó ponthoz szoritottam ,mintha ez bármin is segíthetne.
- Tudom ,hogy mit...- tudom mit akart mondani "Tudom mit érzel". 
- Kérlek.. ne ..mondj ..semmit ..a ..hangod..olyan ,mint..az Ővé.- a sírás miatt  szakadozva beszéltem.
- Sajnálom.- az ő szemébe is megjelent néhány könnycsepp ,ahogy a sírra nézett.- De ne sírj ő se akarná.-oda jött hozzám és átölelt ,a gesztusa anyirra jól esett ,olyan rég nem ölelt meg senki ,újabb könnyek gyűltek a szemembe. Miután megnyugodtam,imádkoztam a sírnál. Utánna mindketten elindultunk ,és beszélgettünk. Chris elmesélte ,hogy milyen volt mikor kiskorába a bátyjával játszottak és ,hogy mennyit áradozott rólam a bátyja. A könnyek újra megrohamoztak ,de próbálta visszafogni őket,de az utoló mondatánál elszakadt bennem a cérna:
-Ő tényleg nagyon szeretet téged,szerelmes volt beléd.- lerogytam a köves útra. Kezzemmel takartam el a szemem . Chris rögtön mellettem termett és kedves szavakat suttogot a fülembe ,újra biztonságot rejtő karjaiba találtam magam.
-Sophie! Megígértem a bátyámnak ,hogy megvédelek és boldoggá teszlek.- nem értettem mire gondol,de nem érdekelt csak sírtam.Majd felemelte a kezével az arcom és adott egy csókot a homlokomra.Olyan hirtelen ért ,hogy egy percre a sírás is abba maradt. Ujjaival letörölte a könnyeim által végig szántott arcom.
- Sophie ígérem megvédelek!
 
                                               Akkor kezdődőtt minden .......

2 megjegyzés:

  1. Aaaaaaaaa es meg tob aaaaaaa annyiar varom mi lesz a folytatas!:)*.*

    VálaszTörlés
  2. Annyi táv pont ,hogy még 2 fiú van akiket nem ismer

    VálaszTörlés